Haha vilken dag...

Hej bloggen!

Dagen började med gårdsarvet i skolan. Efter ett par intensiva timmar hamnade jag och mina vänner i en diskussion och vi var något oense och speciellt jag, emelie och jenny är väldigt envisa så tjaffsade vi lite och så (inte jenny) men sen gick vi och åt, och sen vart det bra, haha... Vi beter oss som syskon, eller nåt! Som om vi känt varandra hur länge som helst. Tycker om er såååå mycket tjejer :)

Fick också sommarjobb idag, är lite oviss om vad jag ska göra - men det blir en månad typ på Runsten. Tävlingsgroom tror jag, det lär bli sjukt lärorikt! Men det känns skönt att ha ett sommarjobb i alla fall... Börjar dagen efter skol avslutningen, den 6 juni. Höhö, men men då har jag det gjort sen och har hela sommaren på mig att göra saker med mina bruds och martin.

Och idag fick jag veta att inom två dagar så är mina galet snygga klackar här hos mig. YES! Då kan jag ha dom på valborg och på min födelsedag eftersom dom andra två paren inte hinner komma fram. Hoppas dom passar, eller att jag tycker det är värt att betala dom. Annars ska jag sälja dom till Josefinis :).  Jaja snart ska jag kolla på the mentalist och chilla lite. Kanske pluggar i några minuter...

Puss på er!!


13 cm klackar, herregud hur ska detta gå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback