Varning för långt och något negativt inlägg

Det är inte lite kläder jag behöver, samt vill ha. Här ska ni få en härlig lista!

Det jag verkligen behöver:
Basplagg som: linnen, t-shirts, cardigans, tunikor
1 par jeans
Axelremsväska
Vanlig medelstor väska
Vårskor (converse tjejmodell gräddfärgade <3)
Lite mer festliga kläder
Jeans jacka
Sjal
Vårkläder (typ lite kjolar)
lite accessoarer

Det jag vill ha:
MASSA HEELS! <3
Skinnjacka
Accessoarer (örhängen, armband, sjalar, halsband, midjeskärp, väskor)
Ännu mer kläder, såklart
Bikinis


Listan på det jag vill ha kan bli lång men jag orkade inte specificiera (stavning?) allt. Bättre om jag är lite mer exakt om vad jag verkligen behöver för att få en komplett garderob som man klarar sig på. Nu har jag mest lite jeans (som jag knappt trivs i) ett par mjukisar (som förövrigt är sönder) och hood tröjor(som är så extremt fult) och fula linnen, har typ två jag använder. Kanske tre andra tröjor som jag är helt okej med, en cardigan. Några klänningar. Och lite strumpbyxor. Okej man överlever med detta, men seriöst detta går inte. Jag trivs med 1/4 av min garderob, om man nu ens kan kalla det för en garderob. Med min lilla uppsättning av kläder.

Jag söker jobb hela tiden men nu vet jag inte vad jag ska söka längre i princip. Jag tjänar en och en annan hundring för att jag tar lite extra pass i stallet... Jag ska betala min egen telefonräkning + egna träningar. Jag behöver gymma, jag behöver klippa mig och hålla håret i "form" precis som kroppen. Jag behöver verkligen kläder, jag behöver skor och jag behöver saker kring det. Jag behöver ta hand om mig själv men jag kan inte det. För ett jobb har jag inte, och jag har en häst, så tyvärr försvinner ju allt det här andra, verkar det som. Min mamma betalar en häst åt mig varje månad, det är jävligt dyrt. Så det är inte så konstigt att jag inte har annat... Men ärligt talat om det här ska påverka mig så mycket så är jag inte säker på om jag vill fortsätta. Jag har skolan att ta hand om som är svårt nog. Jag behöver ta hand om min häst, jag behöver vårda mina relationer, speciellt med M, jag behöver ta hand om mig själv, men det där sista vet jag inte ens vad det är. För det närmsta jag kommit att ta hand om mig själv är typ när jag tränar, hemma. Och det är inte speciellt euforiskt, men det duger, jag klagar inte på det. Men jag vet vad jag behöver göra. För jag har allvarliga problem med mitt självförtroende.

Snällaaaaaaaaaa någon där ute. HJÄLP MIG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback