Ännu en helg slut

Jaha då var denna helg slut. Den har varit helt okej, inget speciellt har hänt direkt...
Martin kom till mig i fredags, stannade tills idag. Igår latade vi oss bara hela familjen typ förutom pappa som jobbade lite med badrummet på övervåningen. Camilla jag magnus och martin solade, och sedan så kom pappa och då började vi snacka politik. Det va kul, alla argumenterade "mot" martin som hade andra åsikter och Martin han stod upp för sig och frågade saker, och sådant. VILKEN FÖRÄNDRING!!! Förut vågade han inte ens äta middag med oss, och nu diskuterar han med TRE(!!!!) galningar (haha ni förstår vad jag menar). Starkt gjort.
Idag var vi hos farmor jag och pappa samt nisse, det var god mat och bullar samt cheesecake! Jag och Jonas disskuterade vad man skulle ha för slags skor. Han tyckte höga stilettklackar medan jag tyckte mer på lite tjockare klack och platå där fram (typ). Han berättade också att han ska bygga en hotrod och ska hämta mig med den på studenten. Vad säger du Saris??? ;) <3

Just nu sitter jag och äter ben and jerrys och tänker på allt möjligt, som vanligt. Vill så mycket just nu men har ingen aning om vad. Min hjärna spinner loss men jag har ingen aning på vad. Massa frågetecken är det. Jobbigt...


Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback