Älskade


Älskade lilla kissemisse Cozy... Nu täcker du halva den där stolen, fet som du är. Och jag älskar dig!
Du verkar ha så ont... Har ingen aning om vad som hänt, du kom in och hade så ont i ditt ben eller om det är höften (vänster bak). Du brukar alltid vara så gosig och jama lite och kurra för fullt. Stångas och mysa... Nu skrek du bara och drog dig undan och morrade om man tog på dig. Sprattlar och vill inte alls bli upplyft som du brukar. Äter gör du inte heller. Jag är verkligen orolig för dig!! Det är så jävla jobbigt att vi inte har försäkring på dig!

Gud vad dramatisk jag låter men jag vet inte riktigt vad jag ska göra... Alla kommer hem om ett tag ska prata med dom då. För vi måste ju in till sjukan imorgon med honom. Annars kommer han ju ha så himla ont, för det har han det märker jag. Det är ju min älskade baby vi pratar om!! Han måste bli bra i benet igen... Att man kan älska en katt så mycket. Din dumma korkade katt, vad fan har du gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback