yeeey

Fick min första lön idag från mitt jobb! Den landade på 4800 kr, jag blev lycklig! Men sen betalade jag alla räkningar och denna månaden blev det väldigt mycket, tur att jag kunde betala dom!! Så nu har jag inte så många hundra lappar kvar dessvärre... Men när jag får mitt studiebidrag ska jag köpa lite utrustning så jag kan börja gymma :) Sen är det bara att vänta tills det blir julafton, för då får jag min nästa lön.... hehe.

Ska försöka hålla mobilräkningen nere, har lyckats dra ner hälften av det jag brukade ringa för, men ska sätta spärr så jag inte kan ringa för mer än 200 kr. Brukar alltid låsa upp, men nej nu ska jag inte göra det! Och så måste jag sluta gå in på SL på mobilen hela tiden.. Och avbeställa något jäkla tv paket som jag har på min mobil för 50 spänn i månaden.. Ringde nyss saldot och ja på 8 dagar har jag ringt för 300 spänn, hur fan är det möjligt? helt sick.. ringer inte alls sällan, och jag sms:ar gratis till alla nät... aja får kolla upp det där. Från och med nästa räkning (när den börjar om på 0 ska ja sätta saldotak.. hur ska detta gå)

Jag är trött och har satans ont i huvudet, men måste göra klart en uppsats först... måste måste måste. Imorgon ska pappa hjälpa mig att plugga. Bra det.. Då kanske något blir gjort. SATANS SKOLA snart är det över i alla fall.

So long, suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback