Sista dagen i månaden!

Det är helt sjukt hur snabbt tiden går!! Det är fan sista november idag, helt sjukt!! Hur ska detta gå.. Ångest ångest ångest... Denna vecka är det tema vecka i skolan, kalla kriget.. Kan väl bli kul. Ska ha lite möten också i skolan den här vecka och det ska bli bra.

Jag längtar tills min nästa lön, och den kommer på julafton, eller dagen innan.. haha. Blir försenade julklappar i år antar jag.. Har gjort en liten design ändring, får aldrig till en bra storlek på headern så att den passar perfekt men jag orkar inte bry mig så mycket.. Det får va så där så länge. Senare i eftermiddag ska jag fixa ett par till saker.

Juste! Idag ska jag åka och handla på intersport i haninge, för jag ska köpa saker så jag kan börja gymma, typ som inneskor och byxor och lite nödvändigt.. Börjar imorgon eller på onsdag, har inte bestämt mig. Ska bli kul, ska nog köpa en kalender när jag väl är i haninge centrum. Sen ska jag hem och plugga, för jag tänkte göra ett prov på onsdag som jag inte har gjort ännu. Lika bra att få det gjort!

Idag innan jag åker till skolan så tänkte jag antingen ta en protein shake eller en lågkolhydrats soppa som egentligen är typ diet grej men jag vill inte gå ner i vikt, vill omvandla, alltså allt överflödigt fett ska bli muskler :) Ska bli super kul att börja kommma igång, tur att Magnus gymmar där också så kan han hjälpa mig, han är ju utbildad PT, idrottsmassör, mm. Han har även några spinningpass där.

Nej nu ska jag nog platta håret eller duscha jag har inte bestämt mig.. Får se vad jag orkar. Höhö..

Ska väl börja uppdatera mer här också, mer för mig själv för att hålla koll. Den här bloggen är till för mig och ingen annan och kommer vara ganska öppen, men inte för öppen. Det är lite för att hålla koll på mig själv, typ..


Nej, nu ska jag göra något mer vettigt! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback