Nu var det ett tag sedan

Och ingenting i världen kan beskriva hur mycket jag älskar min familj. Jag har en del människor jag räknar in i min familj, på nåt sätt, inte bara de med blodsband utan några utom stående också. Och jag älskar er mest av allt! Jag saknar min lillebror så himla mycket, får en klump i halsen i skrivande stund. Herregud jag är så jävla glad över att vi står varandra så pass nära som vi gör.


Mamma, Pappa, Nisse, Alex ni betyder allt för mig. Låter de andra vara onämnda för tillfället.


Liten Nisse i Grekland 07.. Ska bli spännande och träffa honom när man inte varit med honom på 11 månader.
älskade lillebror!



P.S Mamma! Du jag, nisse och alex i ett NYTT land, typ turkiet (INTE grekland!!!) sommaren 2010. Vore inte det underbart? Det var så länge sen hela våran lilla familj var samlad... Alex hänger aldrig med. Dags för det nu!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå 11 månader? Bor han inte hemma?

2009-11-12 @ 09:21:13
Postat av: Julia

Nej min lillebror är i USA ett år, bor där hos en familj och går på high school!

2009-11-12 @ 22:03:22
URL: http://breitholtzjulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men vad roligt! Vart någonstans i USA? Då kommer han ju hem snart ju :)

2009-11-13 @ 14:02:41
Postat av: Anonym

Älskar dig min dotter!

2009-11-13 @ 18:24:48
Postat av: Anonym

Start saving up! :) Det blir USA om vi ska stråla samman tror jag....pustapustadolaresdolares....

Eller the outback? Eller Egypten? Eller Nya Zeeland? Eller ??????

2009-11-15 @ 17:20:42
Postat av: Julia

Jaha där sprack det, nej du då skiter vi i det istället!

2009-11-18 @ 17:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback