Det finns inget jag sätter så stort värde på, som på en bra vän

Gick tillbaka i Josephines (Frank) bloggarkiv från 2007 när vi började på Berga. Jag hittade dessa inlägg och tänkte bara säga till dig Josephine att glöm inte bort detta. Kom ihåg att jag lovade dig att finnas för dig när du som helst ville det och jag menade det.  :)

Hon är bra

Jag är så jäkla glad att jag har dig Julia, jag visste inte vad jag skulle göra den dagen när ingen föutom du fanns. Jag behövde någon att prata med, och du var där. Det kändes mycket bättre att fått prata med dig. Och jag vet att du förstå mig, jag vet inte vad jag hade gjort om inte fanns där, det fanns ingen annan just då.
Jag skulle nog suttit hemma hela kvällen och gråtit , men dina få ord hjälpte mig och jag blev genast på bättre humör.
Det känns bra att det har klickat mellan oss, på så kort tid har vi blivit nära.
Du är väldigt bra för mig, och du har redan ställt upp i en minikris.
Och jag finns här för dig också, altid.

Julia, du är en god vän :)


-------------------------------------

Herregud


Idag upptäckte jag att jag är bara en helt vanlig människa.
Mina vänner fick mig att bara släppa allt och börja gråta, asså jag grät i skolan. Minns inte när jag gjorde det sist!
Men det kändes bra, för jag behöved prata ut.
Och det känndes så bra, att jag hade vänner som inte tittade ner för det jag hade gjort utan gav mig den där blicken.
Gumman, du är bara en helt vanlig människa ! Alla gör misstag.
Och dom stannade kvar och pratade med mig. Förklarade, gan mig råd.
Jag vet inte hur jag skulle klara mig om ni inte hade varit där.
Helt otroligt att dom kan bara få mig att berätta allt, jag känner mig så tryg med dom.

ni har en stor effekt på mig, ni alla betyder nått !

-----------------------------------------

Citat

Vad är kärlek ? Kan du förklara för mig vad kärlek är ?

/ Sailormoon

-----------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback